niedziela, 28 kwietnia 2013

Co jeść po treningu?

Wiadomo, że dieta to 70% sukcesu na siłowi. Musimy pilnować swoich posiłków, żeby sukcesywnie rosnąć lub zrzucać tłuszcz. Ale czy na pewno wiesz, co jeść po treningu?




Najprostszym rozwiązaniem jest odżywka białkowa. Dlaczego? To doskonałe źródło białek. Jak wiesz, Twoje mięśnie podczas treningu zużywają masę pokładów energii. Warto je uzupełnić białkiem serwatkowym. Dobre odżywki białkowe mają około 80g białka w 100g produktu. Po treningu wypij około 30-40g białka, a Twoje mięśnie dostaną słuszną nagrodę za morderczy trening.

Kolejnym rozwiązaniem może być również odżywka. Mowa tutaj o gainerze. Jest to suplement, zawierający znaczącą dawkę węglowodanów oraz białek. Gainer po treningu uzupełni spalone kalorie podczas wysiłku i dzięki temu nie stracisz na masie. Nawet ją zwiększysz! Gainer zawiera w 100g produktu około 70g węglowodanów oraz 20g białka. Producenci na opakowaniach podają informację o zażyciu około 250g suplementu. Dostaniesz taką dawkę energii, która niemalże równa się dobremu posiłkowi.

Mam nadzieję, że wskazane przeze mnie sposoby pomogą Ci w rozwoju.
A Ty co jesz/pijesz po treningu?

5 komentarzy:

  1. a polecisz jakiąś dobra masówke w tabletkach ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tej pory nie stosowałem dodatkowych odżywek po ćwiczeniach, ale chyba najwyższy czas przybrać trochę na masie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosuje białko:-) w takich porcjach jak ty radzisz , ale dorzucam do tego banana zawsze :D i wszystko się zgadza :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Problemy z masą? zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń